torstai 26. heinäkuuta 2012

Don't you bring me down today

Aamulla tuntui että se mun huono onni vaan jatkuu ja jatkuu. Nukuin pommiin, melkein myöhästyin junasta, eikä mulla taaskaan ollut sitä 50 senttistä pyörää varten.. Saatika oikeenlaista lippua kun en osaa käyttää sitä automaattia. Just kun mun päivä jatkoi vaan pahempaan suuntaan menoa, tekstasin poikaystävälleni, että mä en nyt kestä tätä päivää. Noin tunti siitä, sain ihanan yllätyksen kotiovelleni, hänet nimittäin :) 

Mietin tänään, että pakkohan näillä vastoinkäymisillä on joku loppu olla ja kuten on sanottu, se on omasta asenteesta kiinni miten ne ottaa. Uskon ja toivon, että hyvä ja paha on jollain tavalla tasapainossa, ja mulle näin ollen täytyy seuraavaks tapahtua jotain hyvää. Ehkä huomenna. Päätin, että enää mikään ei voi masentaa mua, koska mä tiedän, että jotain hyvää on tulossa!


Sentään jotain hyvää saapuikin pian postissa, nimittäin Cailap by Bloggers korut! Tilasin P.S I love fashion blogia kirjoittavan Lindan suunnittelemat korvikset, kaulakorun ja rannekorun :)  Jostain kumman syystä juuri nämä helmikorut kiinnittivät huomioni ;) Tykkään koruissa siitä, että ne ovat pieniltä yksityiskohdiltaan hieman erilaiset kuin perus helmikorut. Esim korvikset eivät ole napit, mutteivat myöskään hakasista roikkuvat.
Postailen jossain vaiheessa hieman parempilaatuisia kuvia näistä koruista!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti