sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

INTRODUCING ME

Olen Helmi, 21-vuotias melko puhelias ja sosiaalinen taivaanrannan maalari.
Haaveilen paljon ja unohdan joskus elää tässä hetkessä, kun mietin niin paljon tulevaisuutta. 
Mulla on aina sata ideaa päässä samaan aikaan ja läppärillä 16 välilehteä auki. Innostun kaikesta kauniista, valokuvista, vaatteista, ihmisistä ja heidän tyyleistään. 
Paheeni on kuitenkin toimia on-off katkaisimen tavoin; innostun uusista jutuista, keksin kaikenlaista näpertämistä, mutta hommat jäävät usein puolitiehen. Tän piirteen kanssa yritän petrata kokoajan.

Rakastan tanssimista. Se on mulle henkireikä, jota ilman en pysyisi täysjärkisenä. Mun normaaliviikko menee suurimmaks osaks treeneissä, koulussa ja töissä. Harrastan tällä hetkellä Showjazzia ja balettia.

Syksyllä mulla alkaa kolmas vuosi tradenomin opintoja, yritän haalia opintopisteet kasaan aikataulussa ja tuon koulun jälkeen mä kai sitten ihmettelen mitä tekisin seuraavaksi. 

Oon varmaan aina ollut vähän pikkutarkka ja miettinyt kovasti sitä miltä näytän. Kiinnostus muotiin ja oman tyylin löytämiseen on kuitenkin herännyt vasta tuon visuaalisen kiinnostuksen jälkiaallossa. En oo koskaan pitänyt itseäni mitenkään erityisen kauniina, söpönä ehkä, kun oon niin pieni ja pelleilen paljon. Mun ystävät on kauneimpia ihmisiä ketä tiedän, rakastan heidän persoonallisia tyylejään, ja sitä kuinka he tuovat esille itseään. Haluankin kerätä kuviini tulevaisuudessa myös heidän tyylejään.

Halusin alottaa tutkimusmatkan muodin maailmaan, tutkimalla omaani, sekä ystävieni tyylejä ja saada uuden näkökulman siihen, mitä kerromme persoonastamme sillä mitä puemme päällemme.
Mun tyyli on melko simppeli ja suht tyttömäinen, mutta rohkeampi kuin ennen. Tykkään värikkäistä vaatteista, sifonkipaidoista ja ballerinoista, mutta usein tärkeetä mulle on myös rento olo siinä mitä mulla on päällä.

Tässä kuvia siitä mitä mun tyyli tällä hetkellä on:

             
Paita, rannekoru ja laukku Cubus, Housut Gina Tricot


Nuo haamukuvat sopivat näin alkuun kuvaamaan sitä miltä musta tuntuu kun menen kameran eteen. Haluaisin olla siinä, haluaisin tuntea oloni mukavaksi – mutta mulle tulee vaivaantunut olo ja takerrun kuvissani pikkujuttuihin, jotka eivät miellytä mua. Tästä eteenpäin tulen ottamaan näitä kuvia paljon, yritän siedättää itseni katsomaan mun naamaa ja uskomaan, että siinä ei oo mitään vikaa.

4 kommenttia:

  1. Tosi nätti asukokonaisuus ja ihanan väriset pökät! Tsemppiä bloggailun aloittamiseen :)

    VastaaPoista
  2. Ihana tyyli sulla:) haluutko kertoo mil kuvanmuokkaus ohjelmalla muokkaat kuvias;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Muokkaan suurimmaksi osaksi ihan Picasalla ja välillä photoshopilla. Näitä kuvia ei kuitenkaan ole muokattu kontrastia enempää :) Tuossa on kolme päällekäistä kuvaa, jotka on yhdistetty Canonin järkkärin erillisellä toiminnolla :P Samoin kuin kansikuva!

      Poista