sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

KESÄTULVA

Uintireissulla ystäväni kanssa yllätyimme kovasti, kun tavallisena uintipaikkanamme toiminut laituri olikin lähes kokonaan veden alla! Ei pitäisi kai olla yllättynyt näiden kesäisten kelien takia, vettä tulee taivaalta niin paljon, että ihmetyttää kuinka sitä riittää! Ukkonen toi tullessaan meille oikein trooppisen illan, joten pieni virkistäytyminen oli ihan paikallaan. Se olikin mun eka kerta näissä vesissä koko kesänä. Ennen uimista oli kuitenkin pakko ottaa kaikki ilo irti tästä tulvan valtaamasta laiturista!








Mä olen huomannut itsestäni, että tää valokuvaaminen on yllättäen helpottanut aika nopeasti mun itsekriittisyyttä valokuvistani, sekä stressiä kameran edessä olemisesta. Olen edelleenkin aika pikkutarkka ja tutkin häiritseviä yksityiskohtia kuvissa. Ennen jopa pienikin mua häiritsevä tekijä, kuten hassusti asettunut hiussuortuva, tai vino hymy sai mut hylkäämään kuvan samantien, mutta nyt katson kuvia enemmän kokonaisuutena. En osaa oikeestaan eritellä, miksi tää blogi ja kuvien ottaminen helpottaa mun valokuvakammoa näin nopeasti. Yhtäkkiä mulle tuli vain rennompi olo ja musta tuntuu että se välittyy näistä kuvistakin :) Olen siis hyvään suuntaan matkalla ja oppinut katsomaan itseäni uusin silmin, arvostelemaan vähemmän ja tykkäämään enemmän. Ymmärrän nyt tosiaan, että itsensä hyväksyminen on erittäin tärkeä osa onnellisuutta. Enkä mä ole muuttanut itsessäni mitään, paitsi asennetta.

Toppi ja vyö - H&M, kaulakoru - Forever New, shortsit - Gina Tricot

4 kommenttia:

  1. Haha mikä tulva :D Tollaisella laiturilla oli varmasti kiva kävellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siinä on nyt lapsilla hyvä paikka harjotella käsipohjaa! :D Kyllä meillä tosta riemua riitti, potkittiin vettä ja räpsittiin kuvia. Onneks toi on sellanen rannassa kiinni oleva, ei pääse uppoamaan :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitoksia! Siitä onkin tullut yksi mun lemppareista :)

      Poista