lauantai 21. heinäkuuta 2012

LAPSENVAHTINA

Tänään ajeltiin sitten Kouvolaan hoitamaan mun vaunuikäistä kummilasta sekä toista vajaa 3v vauhtihirmua. Tekemistä ja vauhtia riitti pitkin päivää ja mä taisin olla meistä eniten päiväunien tarpeessa!

Shortsikeli on tänä kesänä ollut harvinaista herkkua, joten olin aika ilahtunut kun Kouvolassa aurinkoa ja lämpöä riitti :) Lähdettiin sitten lenkille nauttimaan kauniista ulkoilmasta ja vaunujen työntely kävikin ihan liikunnasta!


Aurinkolasit Mango, paita Stradivarius, shortsit H&M, kengät Björn Borg

Mitä lenkkeilyyn tulee, mun treeni on kyllä tänä kesänä jäänyt melko vähiin. Kävin alkukesästä moskovalaisen opettajan balettitunneilla, mutta kolmen viikon reissaamisen jälkeen sekin sitten jäi. Tämän kesän liikkuminen on mulla ollut lähinnä hyötyliikuntaa ja pyörällä polkemista, yritän parannella viime talven loukkaantumisia levolla, ehkä hyvä niin. Elokuussa sitten takaisin tanssitunneille, katsotaan miten mulla kunto kestää :D Maanantaina kuitenkin vähän testailemaan liikuntakeskuksen tarjontaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti