maanantai 23. heinäkuuta 2012

POLE DANCING


Pääsin tänään testailemaan tankotanssia ekaa kertaa! Tuon lajin kokeilua olen himoinnut jo pidemmän aikaa, mutta selän loukkaantumisen takia olen joutunut odottelemaan kärsivällisesti. Meille kävi hieman hassusti ystäväni kanssa, sillä päädyimme vahingossa jatkotason tunnille. Se ei kuitenkaan menoa haitannut, oli todella hauskaa ja kyllä omasta mielestäni me pärjättiin ekakertalaisiksi ihan hyvin silläkin tunnilla! 

Fysioterapeutti on mulle sanonut jonkin aikaa sitten, että mun tulis treenata käsilihaksia enemmän. Perus punttitreeni ei kuitenkaan oikein ole mun juttu, kun oon koko ikäni tanssinut ja tottunut liikkumaan ryhmässä. Ajattelinkin, että ehkä tää tankotanssi kävis käsitreenistä? Siltä se ainakin nyt tuntuu näin tunnin jälkeen :D

Tunti oli kokonaisuudessaan tosi kiva, tykkäsin kovasti rauhallisesta ohjaajasta, joka sitten neuvoi meille ekakertalaisillekin vähän hitaammin muutaman perustekniikka asian. Tästä lajista tulee kyllä ehdottomasti mun uus harrastus! Katotaan, jos huomenna tai myöhemmin viikolla menis uudelleen, ehkä tällä kertaa alkeistunnille, ja pitkähihaisessa paidassa.. Hiertymiä kertyi nimittäin muutama!

Vähän sumee kuva, mutta siinä vähän esimakua mun taitelusta tangolla!

Ootteko kokeilleet kyseistä lajia? Itse mietin, että olispa kivaa hommaa itelleen tollanen tanko kotiin, vois vähän treenailla! Suosittelen ehdottomasti, oli todella hauskaa ja hyvä treeni! Hyvää vaihtelua perus jumppatunteihin.

2 kommenttia:

  1. Kiva näkönen tää sun blogi!(: Ite oon kans kokeillu tanskotanssia ja tykkäsin siitä,mutta se jäi vähän kesken ko ei ollu kaveria kenen kans käydä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Juu mulla on nyt se 10 kerran kortti josta on käytetty ehkä 4 kertaa.. :D Eikä ole siitä kyse ettei jaksaisi (selittelyn makua?) vaan kun täällä tunnit on vain kolmena päivänä viikosta ja menee kaikkien omien treenien päälle :/ Tankotanssista tulee varmaan mun lomaharrastus, eli joululomalla ois taas tarkoitus mennä! :)

      Poista