keskiviikko 15. elokuuta 2012

FLORAL TOP


Tänään on ollut lähes biitsikelit, eli pitkästä aikaa ulkona pystyi oikeasti kulkemaan shortseissa ja kesäisessä kukkatopissa. Tänäänkin ohjelmassa oli satamalenkki ystäväni kanssa ja käytiin Rossossa salaatilla, hyvää oli! 

Mulla on parin viikon päästä kampaaja ja tolle mun tukalle on aikakin tehdä jotain! Mutta mitä? Joka toinen päivä mä mietin, että mitä jos vetäisen jotain kuparinpunaista tai punaruskeaa tuohon päähän, ja joka toinen päivä sitten olen sitä mieltä, että blondi on kuitenkin se mun juttu. Jotain raitojakin on yritetty laittaa, mutta musta tuntuu että ne valuu aina viemäriin.
Ehdotuksia otetaan vastaan! Muutenkin mä voisin tuota hiustenlaittoa harrastaa enemmän, useimmiten mun tukka vaan roikkuu siinä paikoillaan. Omistan erittäin suorat ja ohuet hiukset enkä osaa väkertää ranskikisia tai muita ihanuuksia hiuksiini. Eli hiustenlaitosta sekä hoidosta kuulisin myös vinkkejä erittäin mielelläni! Tän mun heinähattu-tyylin olis nyt aika kokea muodonmuutos. Postailen pian hiusjutuista vielä erikseen, mutta kohta mua saapuu noutamaan helsinkiläistynyt ystäväni, joka vihdoin saapuu tänne maaseudulle mun iloksi! 


Paita Dotti, Shortsit ja rannekoru H&M, Laukku Cubus, kengät Novo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti