maanantai 27. elokuuta 2012

BALETTIGAALA

Lappeenrannan Balettigaala ylitti jälleen kerran mun odotukset. Olen käynyt noissa gaaloissa ihan pienestä pitäen (ennen olivat tosiaan Imatralla) ja aina rakastanut noita upeita esityksiä. Ihme, että noinkin pieniin kaupunkeihin tuodaan noin mahtavaa tanssitaitoa ulkomailta asti, tuollaisia gaaloja en ole edes Kansallisoopperalla nähnyt. Koska olen tällainen oikea kulttuuriharrastaja, pakko välillä avautua tästä rakastamastani taiteenlajista, kun tykkään noissa esityksissä aina juosta!
Toppi Asos, hame JC, laukku Cubus, rannekoru Cailap by bloggers, kengät Nelly 

Yllä kuitenkin illan asu! Mulla on varmaan joku paha karma koskien niitä iltoja kun tulisi näyttää nätiltä ja hehkeältä. Aloitin laittautumisen vähän liian myöhään, juoksin hätäpäissäni ympäri huonetta ja 30min ennen lähtöä mulla ei ollut vaatteita valittuna, meikkiä naamassa tai hiuksia laitettuna. Juuri kun meidän kyyti saapui pihaan, mulla oli vaatteet ja naama kuosissa, tukka jäi hemaisevan seksikkäästi pöllähtäneeksi kuten kuvasta näkyy.. 
Ehdin mä kuitenkin poistaa vanhat kynsilakat ja lakkasin jopa molemmista jaloista kaksi ekaa kynttä, jotka pilkottaa näkyviin! Säästi multa suorastaan muutaman minuutin aikaa tuo ovela kikka.

Juuri ennen lähtöä mä laskin avoimen laukkuni pöydälle ja sieltä sitten koko sisältö levisi mun varpaille, kamera, puhelin ja kaikki pikkuhilut ympäriinsä.. Auts. Mitä tästä opimme? Mä opin tuskin mitään, mutta pointti oli, että koskaan ei pitäisi laittautua kiireellä! Siitä saa vain mustelmia ja huonosti laitetut hiukset.
Alla kuitenkin muutama fiiliskuva illan ohjelmasta!



Kuvat Lappeenranta.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti