torstai 9. elokuuta 2012

CHILLY DAY

Nyt se syksy kai sitten tulee! Uskomattoman kylmä päivä ja raikas syystuuli pyöritteli mun hiuksia.
Mä olen köhinyt melkein keuhkoni pihalle tänään ja niiskuttanut vedet silmissä, onneksi tää flunssa ei näy ulospäin! Ääntä lähtee edelleen vaihtelevasti ja vaihtelevilta korkeuksilta, tästä ystäväni ovat saaneet jo kauniita tyylinäytteitä, heh.. K
ahville oli tänäänkin pakko päästä, kukapa ei rakastaisi juttutuokioita ystäviensä kanssa ja sitä mä juuri tänään kaipasinkin.

Tänään mä myös varasin matkan Tallinnaan! Lähdemme kolmen ystäväni kanssa yhden yön reissulle juhlimaan kahden sankarin synttäreitä :) Tarkoituksena tietenkin on shoppailla, syödä hyvin, viettää sitä yhteistä laatuaikaa ja vähän juhliakin! Ihanaa irroittaa hetkeksi arjesta hyvällä porukalla, odotan innolla!



Vaatteet Cubus, laukku Longchamp, kengät Vila

2 kommenttia:

  1. Nyt on vielä kesä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän sitä toivoisi, mutta meillä ei mittari valehdellut, ainakaan alaspäin! ;)

      Poista