maanantai 13. elokuuta 2012

DESPERATELY WANTED


Bleiseri ja paita  H&M, farkut mango, laukku Karen Miller, Kengät Christian Louboutin

Innostuin suunnittelemaan Polyvoressa itselleni uuden syyslookin! Mä en kovasti ehtinyt perehtyä tuon ohjelman hienouksiin, niin innoissani olin noista vaatteista ja niiden yhdistelemisestä! Helpompi hahmottaa kokonaisuutena se mistä mä itse tykkäisin! Nyt vaan tän oivalluksen myötä iski pieni tai vähän suurempikin shoppaushimo! Yritän kovasti säästellä tätä vimmaa sinne tulevalle Tallinnan reissulle, mutta jos hennesillä tuollainen keltainen paita on, huomenna voi vähän lipsahtaa..

Takki romwe.com, paita Monki, kaulakoru debenhams.com, kaulahuivi johnlewis.com, Laukku Marc by Marc Jacobs, Housut chiarafashion.co.uk, vyö dorothyperkings.com, kengät H&M ja Converse

Mä en jotenkin pukeudu tällä hetkellä ihan niinkuin tykkäisin, mutta näissä kuvissa on aika tiivistettynä se mihin mä haluisin tähdätä. Tämän tyylisuunnittelun tuloksena mä himoitsen itselleni ainakin molempien kuvien paitoja sekä housuja, plus tuota beigeä takkia. Tietenkin himoitsen myös noita laukkuja, mutta kaikkea ei voi saada, ainakaan näillä tuloilla :D Kengät ja bleiseri mulla onkin suurinpiirtein samanlaiset kuin kuvissa.
Huomenna siis suuntaan herättyäni kaupungille.. pienen pakkomielteen siivittämänä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti