sunnuntai 12. elokuuta 2012

KAUKANA KAUPUNGISTA




Lähdin isovanhempieni luokse kylään kakkukahveille ja pääsin samalla nauttimaan maaseudun ihanasta hiljaisuudesta. Ei tietoakaan kaupunkin metelistä, autojen hurinasta tai ihmisten hölinästä. Kelpaa! Pitkästä aikaa lämmin auringonpaisteinen päivä, mutta syksy on kyllä selvästi jo tulollaan ja mä vedin ihanat uudet syyskengät jalkaan! Tuntuu oudolta, että ensi viikolla monet lähtevät jo takaisin kouluihin ja töihin, mulla onneksi loma jatkuu vielä muutaman viikon kunnes pääsen painimaan taas kouluni kanssa. Mutta yritetään nyt pysyä positiivisena, syksy tuo varmasi tullessaan uusia mielenkiintoisia haasteita!




En osannut aamulla päättää, minkä värisen vyön laittaisin, joten pyörittelin kolmesta pienestä H&M:n lettivyöstä yhden ison kolmivärisen letin :) Ranteessa Nomination ja Cailap by Bloggers Lindan suunnittelema rannekoru. Lindan suunnittelemista koruista mulla onkin koko setti ollut kovassa käytössä.

Paita ja housut Cubus, Vyöt H&M, Kengät Novo

Milläs mielellä olette palailemassa takaisin arkeen? Innostaako vai inhottaako?

10 kommenttia:

  1. Ihana tuo nomination pala missä on tuo sininen korukivikeskellä ja ikäänkuin jäätä reunoila! onko ostettu ihan jalokiviliikeestä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sain tuon palasen lahjaksi kolmelta ystävältäni, ja käsittääkseni pala on ihan Nomimationin omasta mallistosta ja löytynee kaikista Nominationia myyvistä kultakaupoista :) kuulemma ihan halpa tuo palanen ei ollut kun he yhteistuumin sen mulle ostivat ja jotain aitoa timanttia siinä kuulemma on. Hyvin mä tiedän! :D

      Poista
    2. "Nomination have commemorated the March 2011 Royal Wedding of Prince William to Kate Middleton by creating a link charm modeled after the sapphire engagement ring previously worn by the late Princess Diana."

      Eli tuo palanen taitaa olla kopio kuuluisasta Dianan sormuksesta, jonka Kate pujotti viime vuonna sormeensa. :)

      Poista
    3. Kysyin mun ystävältä, joka oli tuota korua hankkimassa, ja luin tuon kommenttisi, ja hän totesi "Ai sekö se olikin!" Taidamme molemmat olla vähän pihalla.. Mutta googlasin Katen sormuksen ja siltähän tuo näyttää! Hauskaa, mä ajattelin nimittäin kun sain tuon, että sitten kun nomination on out, mä teetän tuosta palasesta sormuksen! :D

      Poista
  2. nätti asukokonaisuus :) hyvinhän tuo kameran edessä oleminen sujuu. ja olet kaunis kuin mikä ! ^.^

    jos kiinnostaa, käy kurkkaamassa meikäläisen blogi osoitteessa: kristallistaa.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia :) Se oleminen riippuu jonkin verran myös siitä, että kuka mua on kuvaamassa. Nämä otokset nappas mun isä :) Usein jos joku kaveri kuvaa mä hermoilen vähän enemmän, en oikeen tiedä miksi, varmaan kun ne osaa olla niin luonnollisesti kuvissa ja mä en! :D Aurinkolasit on ollut mulle suojana monesti. Mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa, tässähän tätä siedätyshoitoa tulee! Joo mä käynkin katsomassa! :)

      Poista
  3. Vau! Tuo asu on ihan mahtava:) Tykkään tuosta pitsipaita&tuubitoppi(?) yhdistelmästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla on tosiaan sellainen vaalea farkun värinen tuubitoppi, vai miksihän noita kutsutaan? Bandeauksikin jotkut kai sanovat :) kiva kun tykkäät! Yritän löytää tuolle hieman lyhyelle paidalle myös juhlavampaa käyttöä pian!

      Poista
  4. Onpa kaunis look ja ihania kuvia! Itse olen myös kovasti tykästynyt noihin Cailap by Bloggers-koruihin! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Oli kyllä hyvä hankinta noi korut, käytän niitä tosi paljon :)

      Poista