perjantai 17. elokuuta 2012

MAGNETIC CORAL


Loréal Paris Color Riche Intense, sävy 373 magnetic coral

Mä olen jo jonkin aikaa miettinyt kirkkaan punaisen huulipunan kokeilua, itse kun käytän huulipunaa tai kiiltoa muutenkin tosi harvoin. Mun äiti sanoi heti ekana "tuskin sulle sellainen sopii!", mutta päätin silti kokeilla. Päädyin valitsemaan Loréalin Color Riche Intense huulipunan sävyn 373, jota suositellaankin juuri blondeille ja hyvinhän sen mun vaaleeseen naamaan sekä hiusväriin natsasi :) Tykästyin huulipunaan kovasti, se kestää huulilla hyvin koko päivän, eikä edes tahrannut mun juomalasia ollenkaan! Voin siis lämpimästi suositella Loréalin huulipunia, varsinkin jos ei halua laittaa rahojaan kalliimpiin puniin noin uutta väriä kokeillakseen.


Ja tässä lopputulos! Näkyy jopa todisteena tuo puhdas lasini :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti