lauantai 25. elokuuta 2012

SMALLTALK

En ilmeisesti ole kovin hyvä vastustamaan houkutuksia. Jos satuitte huomaamaan, mä sitten oikeasti nappasin itselleni tuon keltaisen paidan ja toteutin jotakuinkin tämän asukokonaisuus haaveeni. Oho. Siihen en kyllä osaa ottaa kantaa, näyttääkö tämä kyhäelmä päälläni yhtään niin hienolta miten sen tuohon kollaasiin kuvittelin. Aika tavalliselta ainakin, mutta kyllä mä tykkään :) 

Olen nyt virallisesti tuhlannut viimeisen lomaviikkoni (viikonloppuahan ei lasketa) ja senkin pelkkään jäätämiseen. Eipä siinä, sentään olen niitä iki-ihania ystäviäni nähnyt!
Mua huvitti tänään kovasti, kun talutin hetken mun vajaa vuoden ikäistä kummipoikaa kauppakeskuksessa, tai siis hän työnsi vaunuja ja köpötteli siinä vierellä hyvin hitain harjoitusaskelin ja mä vaan vahdin, ettei se lapsi mene kumoon. Siinä sitten kun odottelimme pojan äitiä kaupan kassan luona, tämä aurinkonaama hoksasi kaksi vartijaa siinä hengailemassa ja hihkaisi innokkaasti "oooih!". En tiennytkään, että miehet voivat sulaa niin nopeasti tuollaiselle mini-fanille. Molemmilla partaiset suut vääntyivät onnelliseen hymyyn ja lapsi sekä äijät ihmettelivät toinen toisiaan kuin nuuskivat koirat, mä yritin katsella muualle vältelläkseni naurua keskellä tätä huvittavaa kohtaamista. Ihan niinkuin koirankusettajat höpisevät toisilleen lenkillä, vauvat on ihan samanlaisia jutun juuria smalltalkille "vooi miten söpö, minkä ikänen se on?" Ei tarvitse enempää sanoa, sitten voidaan taas pällistellä puolin ja toisin, vähän rapsuttaa ja olla iloisia. Ja mitä söpömpi, sitä paremmat pisteet taluttajalle!



Paita ja rannekoru H&M, housut Gina Tricot, kengät Brandosilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti