sunnuntai 19. elokuuta 2012

TRAPETSILLA



Tällaisessa asussa lähdin tänään liikkeelle! Joskus on niitä päiviä, kun huvittaa pelleillä ja leikkiä. Mulla taisi tänään olla sellainen, kun yhdistelin hieman värikkäämpiä vaatteita ja innostuin tuosta trapetsitaiteilusta parkkipaikalla :) Ja voihan sitä välillä leikitellä, varsinkin kun on niin hyvä mieli! Kaikki parhaat ystäväni ovat nyt kotosalla ja olen nähnyt heitä kaikkia tässä parin päivän sisällä. Siinä porukassa jutut lähtevät nopeasti lentoon ja asiaa riittää moniksi tunneiksi.

Mä olen ollut myös uskomattoman aktiivinen tässä parin päivän aikana. Olen käynyt treeneissä, jumpannut kotona, kävellyt ja pyöräillyt ihan hulluna. Kävin eilen tankotanssitunnillakin! Olen yrittänyt etsiä jotain puhtia ja motivaatiota alkavaan syksyyn, mulla kun on tapana jättää kaikki hommat lojumaan vähän puolitiehen, joten olen yrittänyt pysyä vauhdissa ja reippaana :) Toivotaan, että toimii!


Paita Stradivarius, housut Gina Tricot, laukku Mango, kengät Dinsko

Asustani puuttuu selkeästi jotain. Vyö. Koska mulla ei ole sellaista! Seuraavana hankintalistalla siis kunnollinen vyö!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jep, tykkään kovasti! Mutta nuo uuden karheat korot aiheutti mulle uskomattomat rakkulat jalkoihin, pitää varmaan istua ne jalassa että pehmenevät :D

      Poista