lauantai 15. syyskuuta 2012

EVEN BETTER


Mun on nyt tunnustettava, että omistan ainakin neljä eri meikkivoidepurkkia, joista jokainen on puolillaan ja joista jokaista olen kokeillut taas tässä viikon sisällä arvuutellen, että mikä niistä sopisi nyt parhaiten mun iholle. 
Olen etsinyt kevyttä, omaan ihon sävyyni istuvaa ja kuitenkin hieman peittävämpää meikkivoidetta ja näin ollen kokeillut Maxfactoria, Lorealia, Lancomea ja Shiseidoa.. vaikka mitä siis. Nyt testasin sitten Cliniquen Even better meikkivoidetta, joka lupaa tasoittaa ja kirkastaa ihon omaa sävyä. Öljytön meikkivoide sopii kaikille ihotyypeille, korjaa epätasaista ihonsävyä ja sisältää uv suojan (15). Mulla on itselläni melko kuiva iho ja punoittavat posket, mutta tämä Cliniquen meikkivoide tosiaan tasoitti mun ihonsävyni kauniisti :) Parasta oli, että meikkkivoide oli hyvin kestävä. Mä meikkasin aamulla aikaisin eikä meikkivoide ole vieläkään sulanut ja kadonnut kuten joillekin käyttämilleni tuotteille on käynyt.. 

Suosittelen tätä meikkivoidetta ehdottomasti varsinkin niille, jotka haluavat tasaisemman ihonsävyn ja kestävän meikin. En ehkä suosittelisi rasvoittuvalle tai helposti kiiltävälle iholle, sillä mun mielestä tämä meikkivoide kiiltää iholla kevyen puuteroinnin jälkeen enemmän kuin normaali meikkivoide. Sopii kuitenkin mulle, sillä omasta mielestäni naamani on usein "tunkkaisen" näköinen, joten pieni kiilto ei mun kuivaa ihoa haittaa :)

Puuterina mulla on tällä hetkellä käytössä Make up foreverin HD microfinishing irtopuureri. Tämä puuteri on kosmetologin mukaan ammattilaistuote, joka on erittäin hienojakoista ja antaa luonnollisemman lopputuloksen kuin tavallinen puuteri. HD puuteri on valkoista, eli täysin väritöntä iholla ja se tarttuu tarkasti joka kohtaan eikä kasaannu pakkelikakuksi naamalle. Loisto tuote tämäkin!

Suttuista lähikuvaa mun naamasta meikkauksen jälkeen, lopputulos oli pehmeä kuin vauvan pylly

Paita ja rannekoru H&M, housut Stradivarius, laukku LV

2 kommenttia:

  1. Minkä sävyn valitsit Even Betterin meikkivoiteesta. Minulla on testerit kotona neutral 3 ja 5, pidän enemmän 5:sta, mutta jääköhän se liian tummaksi talvea ajatellen? Myyjä ehdotti 3:sta. Huomenna menen joka tapauksessa ostamaan sen kun saan 15 % alennuksen Emotionista. Minulla on hieman sekaiho, mutta pidin kovasti meikkivoiteesta. Diorskin Forever 020, mutta se jää aika mattaiseksi. "nainen58"
    Nainen58

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on itselläni sävy 3 ja sekin on normaalia meikkivoidetta aavistuksen tummempi ihollani, veikkaan että sävy 3 on suomalaiselle iholle parempi sävy!

      Poista