torstai 13. syyskuuta 2012

HEREILLÄ

On niitä päiviä, kun päässä pyörii miljoona asiaa ja niitä päiviä jolloin siellä päässä ei liiku yhtään mikään. 
Mun päässäni ei ole liikkunut yhtään mikään koko viikkoon. Välillä se on ihan hauskaa ja välillä hyvin turhauttavaa. Onneksi mulla on riittänyt huumori vielä suht hyvin, vaikka ryskytin väärän auton ovea ihmetellen miksei mun auton ovi aukea ja olen unohdellut joka päivä vuorotellen lompakon, avaimet ja sitten puhelimen kotiin. Siitä huolimatta, että mulla menee näin lujaa, olen yrittänyt keskittyä opiskeluun ja olla nukahtamatta pystyyn tunneilla. 
Tavoitteena olisi kuitenkin saada kevääseen mennessä ainakin suurin osa opinnoista purkkiin :)

Tällaisessa asussa lähdin tänään innolla opiskelemaan. Musta kenties huomaa pienoisen väsymyksen, mutta ei se mitään, jospa tänään menis aikaisemmin nukkumaan ja laittaisi kampaisi huomenna naaman paremmin! :)



Blaseri Stradivarius, toppi Vila, farkut Gina Tricot, laukku Prada, kengät Brandos
Tsemppiä kaikille vielä huomiseen päivään, sitten päästään viettelemään viikonloppua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti