lauantai 8. syyskuuta 2012

KAULATON


Otsikosta voi ehkä olla pääteltävissä, että pienoista itsekritiikkiä on ilmassa. En olekaan pitkään aikaan puhunut siitä yhdestä tärkeimmästä syystä miksi aloitin bloggaamisen. Se mun kamerakammo. 
Osittain musta tuntuu, että se on helpottunut tai jopa kadonnut kokonaan, mutta  joinan päivinä mä vain näytän omasta mielestäni kaikissa kuvissa tältä:


En tiedä mikä mua niinä päivinä vaivaa, eikä ole mikään kuun kiertoon synkronoitunut juttu, trust me.
Tänään mulla kuitenkin oli taas tällainen päivä. En ollut yhtään tyytyväinen näihin otoksiin tai oikeastaan naamatauluuni noissa kuvissa, vaikka mulla oli erittäin osaava ihminen kamaran takana. Ehkä se fiilis johtui kiireisestä tilanteesta kun ei ollut aikaa jäädä pidemmäksi poseeraamaan, tai ehkä kurjasta ilmasta tai ehkä ei mistään järkevästä syystä. Ehkä se johtui vaan minusta itsestäni? 



Miksi sitten laitan postaukseen kuvia, joista en tykännyt? Mä luulen, että se on parasta siedätyshoitoa itselleni, ja mitä enemmän mä näitä kattelen ja päässä pyörii ne asiat joita voisin itsessäni kritisoida, mä alan pikkuhiljaa salaa tykkäämään näistä kuvista. Ehkä ne ei olekaan niin huonoja after all?


Hela hoito - Cubus, paitsi huivi - H&M, koru ja lompakko/iphonecase - Forever new,
aurinkolasit ihana isäni toi Hong Kongista

Tämän purkauksen jälkeen voinkin olla taas iloinen oma itseni. Sen pituinen se.

6 kommenttia:

  1. Blogissani on sinulle haaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tunnustuksesta ja haasteesta :) tulipa hyvä mieli saada tuollainen tän vuodatuksen jälkeen :D täytyy kai pistää hyvä kiertoon.

      Poista
  2. Nyt vaan steppapantsmaail!;) t:nimetön :P

    VastaaPoista
  3. ihan tosi rohkeeta avautua tästä asiasta, pisti kunnioittamaan siuta aika paljon . Kypsää ja aitoa :)oon tuntenu siut jo monta vuotta, mutta oot avannut itestäs niin ihanan haavoittuvaisen ja herkän puolen mitä ehkä et oo aiemmin itestäs niin paljon ainakaan antanut. -salaperäinen ystäväsi ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että olet tuota mieltä. Mietin pitkään, että kirjoitanko näistä asioista vai pidänkö jutut vain pintapuolisina. Musta kuitenkin tuntui, että ehkä mä kuitenkin saan tästä enemmän kuin menetän. Mulla on näköjään enemmänkin näitä salaperäisiä kirjottelijoita? :D

      Poista