tiistai 4. syyskuuta 2012

MOTIVATION

Viikonlopun reissu otti veronsa, ja nyt mä olen sitten kuumeisena kotona. En tiedä, johtuiko tämä kuumehouruistani vai muista sattuneista asioista, mutta mulle iski pakottava tarve herätellä motivaatiotani ja saada jonkinlaista inspistä puskea täysillä tämä vuosi loppuun. Siispä keräsin yhteen sitaatteja, jotka motivoivat ja koskettavat minua henkilökohtaisesti. Ehkä mä voisin tosiaan teippailla näitä seinälle, jossa ne ovat kokoajan näkyvissä, muistuttamassa mua siitä, että itse voin valita millä jalalla mä aamulla nousen. Oliskohan tosta sitaatiksi? Valitsin tekstejä, jotka motivoivat mua opinnoissa, tanssiharrastuksessani sekä ennenkaikkea oman itseni vahvistamiseksi. Jotkut ehkä toistavat toisiaan, mutta sehän on vain tehokasta! Toivottavasti jokunen puhuttelee teitäkin :)



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti