maanantai 24. syyskuuta 2012

RAINCOATED

Aamulla satoi kaatamalla. Sadesäällä minä päätin kurahousujen sijaan hypätä uusiin kiiltäviin "nahkahousuihini". Ilahduin kovasti housujen vettä hylkivästä ominaisuudesta tallustaessani bussipysäkille. Ja kiitos myös converseille ja marimekon sateenvarjolle, en kastunut ollenkaan :) Pysäkillä eräs toinenkin pyrki mun sateenvarjon alle. Ampiainen nimittäin! Eikö niiden pitäisi olla jo horroksessa? En ole onneksi kovin ampiaiskammoinen, mutta tämä kaveri yritti ensin laukkuuni ja sitten maistelemaan huulipunaani. Kyllä siinä oli varmaan ihmettelemistä muilla bussia odottavilla, kun minä puhisin ja riehuin sateenvarjoni alla. Mikä noita ötököitä viehättää mussa, ensin hämis ja nyt sitten amppari? 




Rusettikauluspaita ja takki - Cubus, neule H&M, coated jeans - Gina Tricot
Coated jeanssien kanssa halusin yhdistää jotain siistiä ja kiltimpää kuin nahkahousut, joten kaveriksi valikoitui shifonkinen kauluspaita ja harmaa angoraneule. Näin ollen mun ympärillä leijui koko päivän pientä karvahöttöä, jota irtosi neuleesta. Pitäisiköhän mun tampata se? Olen kulkenut nyt aika paljon converseissa, sillä ne ovat pohjallisten kanssa tukevat ja hyvät kävelykengät. Parin viikon takaisen kuumeilun jälkeen mun varvasnivel tulehtui ja siksi kaikki korot ovat nyt poissuljettuja kunnes pystyn laittamaan painoa päkiälle. Toivottavasti pian pääsen taas koroille, mä olen niin kääpiö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti