perjantai 26. lokakuuta 2012

DANCE WITH DANCERS

Joka päivä, melkein koko viikon mä olen ravannut kahden kaupungin väliä kotoa poikaystäväni luo. Viime viikonloppuna olin Helsingissä ja huomenna olisi myös tarkoitus lähteä aamusta heti Helsinkiin tanssitreeneihin. Sinä hetkenä kun olen ehtinyt pysähtyä, olen hämmästellyt, että mitenhän mä jaksan tätä elämän rytmiä; koulu, treenit, juna, juna, koulu, treenit, juna.. No kyllä tämä nyt toistaiseksi menee, mutta kaikesta muusta se onkin sitten pois.

Viime viikonloppuna kävin tosiaan viiden hyvän ystäväni kanssa oopperalla katsomassa Dance with dancers -klubitapahtumaa, jossa Suomen huipputanssijoita pääsi ihastelemaan ihan muutaman metrin tuntumasta.
Ah, mitä lihaksia... tai siis että mielettömiä koreografioita ja uskomatonta taitoa. Toivoin vaan, että voisin imeä sen kaiken näkemäni jonnekkin verkkokalvoille ja kelata kaiken päässäni uudelleen ja uudelleen.. Ja päästiinhän me lopuksi itsekin jorailemaan livebändin tahtiin :)


Minä ja ihanasti vääntyvä kyynärpääni


Illan asuna Veromodan toppi, Ginan coated jeansit, kengät Riikasta ja laukku LV

Mä en ollut kovin laittautumistuulella vaan lähdin huitelemaan omana hemaisevana roikkutukkaisena itsenäni. 
Kai mä vaan olin liian täpinöissäni, että olisin pystynyt keskittymään kaunistautumiseen ja ehkä hyvä niin, sehän olisi ollut täysin turhaa, sillä matkalla oopperalle vettä tuli saavista kaataen. Mä tein varmaan jonkin sortin ennätyksen, kun juoksin henkeni edestä vesilätäköissä piikkikorkojen kanssa, jotta ehdittiin ajoissa ratikkaan.
Sekin oli melkeinpä turhaa, sillä tänä vuonna oopperalla ovet olivatkin kiinni ja ihmiset saivat värjötellä pihalla viime hetkeen asti, kyllä siinä jonossa täristessä sai kuulla kuinka kehuja sateli järjestäjille.
Huomenna sitten lisää tanssahtelua, hyvää viikonloppua teille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti