perjantai 12. lokakuuta 2012

GOING TO..

Huhhuh, aika koomassa on mun bloggailut taas olleet koulun ohella, nyt pitää skarpata!
Onneksi mulla alkaa tästä viikon mittainen syysloma ja vihdoin pääsen hetkeksi irtautumaan arjesta! 
Hulluksihan tässä meinasi jo tulla.. Itse asiassa kirjoittelen juuri Vantaalta hotellista ja aamulla sitten suunnataan lentokentälle ;) Mulla on neljän päivän reissu tiedossa ja kohteena Riika! 
En ole aiemmin Riiassa käynyt, joten menemme perheen kanssa vain katselemaan kaupunkia, sen suurempia suunnitelmia ei vielä ole. Ihme kyllä, mä olen niin kova yliorganisoimaan tällaisia reissuja, että en tiedä miten oon onnistunut pitämään itseni kurissa.. Tai noh, kyllä mä jo selvitin, että mistä löytyvät Stradivarius ja Bershka, oleelliset asiat täytyy tietysti ottaa selville. Mulla on siis sivistävä kulttuuri- ja shoppailumatka tiedossa :)

Näin ollen, jos Riiassa olette käyneet, niin kertokaa toki matkavinkkejä! Mä kävin ahkerana jopa kirjastosta lainaamassa pari matkaopasta, mutta enpä ole niitäkään liiemmin jaksanut selailla, mikähän mua vaivaa? 
Loman tarve varmaankin!

Malvalan lakkaa matkalle ;)
Hauskaa syyslomaa kaikille, jotka pääsevät siitä jo nauttimaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti