keskiviikko 31. lokakuuta 2012

MAHTAVA ARKI

Mä olen pohtinut viime päivinä joka aamu herätessäni, että miksi aina toitotetaan "arki on ihanaa ja parasta" sekä muuta höpöhöpöä, vaikka varmasti sen sanojat yrittävät vain itsekin tsempata itseään kestämään kaikki kankeat maanantait ja tiistait ja ne loputkin viikonpäivät.
Mun arki on ainakin tällä viikolla rehellisen tylsää ja vaikka kuinka esittäisin reipasta, ei mun esseet ynnä muut kouluhommat tanssahtele valmiiksi paperille, itseasiassa ne kummittelevat sinne viimeiseen iltaan asti ja kasaantuvat möykyksi mun eteeni. Jotain jännää pitäisi aina olla luvassa!





Onneksi on myös niitä pieniä hetkiä jotka tekee mun arjesta sietämisen arvoista,vaikka se, että vihdoin pihalla on lunta ja ankea syksy muutui kertaheitolla valoisammaksi! Myös se oli kerrassaan mukavaa, että mua valistettiin vihdoin instagramin saloista, että mikä se pointti oikeastaan koko hommassa on! Olen nyt siis leikkinyt kovasti puhelimeni kanssa ja pari hassua kuvaa heittänyt instagramiin. Jos siis seurailette sellaista sovellusta, niin mut löytää sieltä nimellä Helmuli :)


Rönsylevä vaatetukseni tällä kertaa; paita - Lindex, housut - Zara, Saappaat Riikasta (Centro), kaulakoru - Guess 

Ens viikolla onneksi mulla on sentään jotain jännää luvassa, sillä lähdemme ystäväni kanssa katsomaan Dancen livelähetystä! Viime vuonna kävimme myös, joten nyt taas innolla ihmettelemään ja jännäämään, että kuka tippuu ja kuka jatkaa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti