maanantai 1. lokakuuta 2012

MAIHARIT

Pientä hiljaiseloa kenties havaittavissa. Olen ollut tasan viikon verran hyvin laiskalla päällä, ja toisekseen en ole kehdannut rasittaa liikaa ihanaa luottokuvaajaani, joka on ainut ketä kehtaan kesken kouluviikon vaivata "ota musta nopee pari kuvaa" pyynnöillä. Kuitenkin kaikenlaista jännää tässä on tapahtunut.

Etsin itselleni matalia syyskenkiä, jotka olisivat jotain muuta kuin tennarit ja kestäisivät sadettakin.
Mulla oli jonkinlaiset maiharit mielessä, ehkä ruskeat tai beiget kun mulla on nyt jokin fiksaatio tuohon beigeen menossa. Kun beigejä ei sitten löytynyt, yllätin itseni sekä muut valitsemalla nämä:

Maiharit - Dinsko

Moni mut yläaste-ikäisenä tuntenut voisi hieman hymähtää tälle valinnalle. Mulla oli nimittäin lähestulkoon juuri tuollaiset maiharit yläasteella, kun tyylini oli mustanpuhuva ja maailmaavihaava. No ei nyt ehkä tuota jälkimmäistä, se vaan rimmasi kivasti. Mäkään en hetkeen kuvitellut, että tulisin ikinä pistämään samanlaisia kenkiä jalkaani ihan äkkiä, mutta niin vain kävi. Mutta kyllä ne ovat sirot ja kivat jalassa! Odottakaas kun näette ;) 
Kun vetäisin nuo kengät tänään jalkaani oliivin vihreiden housujen ja löysän mustan t-paidan kaveriksi, oloni oli hieman kuin inttipojan vaatteissa. Hieman ehkä nätimmissä kuitenkin, mun housut ei näytä kurkkusalaatilta. 
Mustat maiharit varmasti jakavat mielipiteitä enemmän kuin maanläheiset sävyt, mutta mä yritän yhdistellä ne omaan tyyliini ja pistän pian kuvia kehiin, että mikä oli tulos! 

Mitäs olette mieltä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti