maanantai 26. marraskuuta 2012

Did I go crazy at H&M?


Vastaus kysymykseen lienee kyllä. Kävin tällä viikolla hieman ostoksilla, jos niin voi sanoa. Opin ainakin sen, että jos yrität vältellä kauppoja liian kauan, seuraava käynti saa sinut sekoamaan. Ehkä shoppailu tasaisin väliajoin on kuitenkin parempi vaihtoehto? Todettakoon vielä, että mulla ei ole minkään näköistä ongelmaa asian suhteen, en ainakaan tunnusta :D 
Väritykseltään mun ostokset olivat hillitysti kovin samoissa sävyissä kuin mitä olin himoinnutkin jo mielessäni. Vaaleaa ja sähkönsinistä, siinäpä oiva yhdistelmä. Tämän tunnin tehoshoppauksen jälkeen tajusin, ettei mulla ollut käteistä lainkaan ja parkkihallin automaatti vaatisi multa euron välipalaksi, enkä mä millään viitsinyt mennä automaatille nostamaan paperirahaa, joka olisi pitänyt sitten vielä rikkoa jossain kolikoiksi. Näin ollen minä fiksuna tyttönä marssin viereiseen pankkiin, otin vuoronumeron ja jäin toppatakissani penkille hikoilemaan. Oman vuoroni tullessa pyysin nätisti pankkitädiltä, että voisinko nostaa mun tililtä pari euroa. Oli siinä tädillä ihmettelemistä, "eli siis kaksi euroa riittää sinulle?" Minä totesin, että jep, se on oikein sopiva summa. Saatuani kaksi euron kolikkoa, kiitin ja totesin, että nyt pääsen täältä poiskin  kun on parkkirahaa. Tähän täti sitten ystävällisesti vastasi, että itseasiassa alakerran parkkiautomaatti huolii myös seteleitä. Sepä hyvä tietää, sitten ensi kerralla..  

Jotta kehtasin tulla kotiin suurehkon kassini kanssa kotiin, oli siivottava vaatekaappi perin pohjin, nyt on sitten tilaa uusille pukimille, elikkä tässä vielä esittelyssä;
Valkoinen villapaita palmikkoneuleilla, sähkönsininen blazeri, löysä valkoinen t-paita, hopean harmaa neule, sähkönsininen tunika sekä hopeinen punottu pääpanta. 


Jospa vihdoin saisin taas asukuvia pian kehiin, niin ehkä näistäkin uusista tuttavuuksista saisi parempaa kuvamateriaalia :) Nyt mun on säästeltävä rahani joululahjoihin ja opeteltava vaatekaapin feng shuita. Alkava viikko tulee olemaan täynnä kiirettä, eväsleipiä ja tanssimista, loppuviikosta tiedossa on esityksiä ja sitä ennen koko viikko tulee kulumaan kaupungintalolla kenraaliharjoitusrumbassa. Tästä tulee hauska, mutta rankka viikko! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti