sunnuntai 11. marraskuuta 2012

MY PACKING LIST

my packing list

Huomenna aamulla mä hyppään junaan, sitten bussiin ja sitten lentokoneeseen! Pakkasin ison punaisen matkalaukkuni puolilleen tavaraa, joten mahtuu sitten puolet lisää paluumatkalle :)

Mulla on tapana ottaa aina liikaa tavaraa reissuun, joten tällä kertaa asetin itselleni haasteen pysyä suht minimissä matkavaatteiden kanssa. Noh, 3 housut viidelle päivälle ei ehkä ole sitä minimiä, mutta valitsin sentään paidat ja housut sen mukaan, että voin yhdistellä lähes mitä tahansa toisiinsa. Mulle tää kaiken mahdollisen yhdistely on usein reissuilla jotenkin haastavaa, joten nyt yritän tällä suunnitelmallani helpottaa aamuisin tuskailua, että mitä mun piti tästä vaatekasasta pukea päälleni.

Tärkeimmät nappulat mun pakkauskaaviossa olivat tosiaan housut, yhdet perus, yhdet rennommat ja yhdet siistimmät. Niiden kanssa mä voin sitten heitellä sellaisia yläosia kuin tykkään, tai sitten vaihtaa illaksi tyylikkäämmät housut rennomman paidan kaveriksi!

Paidoissa yritin pysyä melko perussetissä, jakku, pari neuletta, muutama sifonkipaita kun niihin  olen niin hulluna, sekä perustrikoita. Värit yritin pitää melko neutraaleina juuri yhteensopivuuden vuoksi.

Vaatteiden lisäksi matkaan lähtee kahdet kengät, mustat saappaat sekä ruskeat korolliset nilkkurit. Biletystä tuskin on niin kovasti tiedossa, että hienompia korkkareita viitsisin raahata mukanani.

Pakkauksien lisäksi mulla on muutamia asioita, joita himottaisi reissulla ostaa, jos eteen sattuu:
Mulla on kai synkeä talvikausi jo menossa parhaillaan, ainakin näiden värien perusteella. Kuitenkin tummansinistä mun tekee kovasti mieli niin jakussa, neuleessa kuin topissakin, näiden lisäksi multa puuttuu sellasia peruselämän edellytyksiä kuten siisti pikkumusta mekko sekä perus hame. Kovasti myös himottaisi mustat korolliset nilkkurit vähän paksummalla korolla sekä niiteillä.. ehkä beigetkin täyttäis mun vaatimukset, sillä pilasin mustalla kenkälankkiharjalla edelliset beiget nilkkurini..
Myös uutta lompakkoa olen vailla sekä pientä tilaihmelaukkua! Katsotaan onnistunko löytämään mitään näitä kriteerejä täyttäviä himon kohteita.. Mulla kun on paha tapa löytää kaikkea muuta kuin sitä mitä tarvitsen..

Mä en tiedä pääsenkö koneen äärelle Amsterdamissa, joten bloggailu voi olla hiljaista ensiviikolla, ehkä kuitenkin muutaman instacollagen vääntelen puhelimella.. 

Palaillaan siis viimeistään viikon päästä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti