maanantai 24. joulukuuta 2012

-20 degrees

Eilen pelkäsin riisua saappaita jalastani pienen ulkoilukierroksen jälkeen, sillä mä olin lähes varma, että mun varpaat pyörii siellä sukissa irtonaisina jääpuikkoina, niin hienosti onnistuin ne palelluttamaan. En tiedä mikä hairahdus mulle iski, kun otin kahdenkympin pakkasiin vain ohuet saappaankuoret. Villasukatkin unohtui.
Mutta jäätyneiden varpaidenkin uhalla se oli kuitenkin sen arvoista, sillä matkalla isovanhemmille kävimme nopeasti kesämökin kautta ihmettelemässä lumen peittämää järveä sekä sitä pientä punaista mökkiä.
Oli kyllä upeat näkymät :) Olen ollut jonkinlaisessa on-off suhteessa joulumieleni kanssa ja isovanhempien luona jouluisa lämmin tunnelma herätti taas mun innostuksen. Tänään sitten on ollut taas se off- vaihe.
Elän kuitenkin toivossa, että kyllä se into sieltä herää huomenna aamulla joulupuurolla ja lumiukkoa katsomalla :)
Ehkä nyt olisi juuri se aika kun on paras vaan olla tekemättä mitään ja istua rauhassa glögi kädessä?








Onnistuin vaihtamaan bannerin hieman talvisempaan vihdoin eikä mulla ole vieläkään kunnolla hajua miten nämä bloggerin ulkoasu asetukset toimivat, joten pahoittelen kökköä otsikkoa sekä muita juttuja :)

3 kommenttia:

  1. Voi miten nättejä kuvia!

    VastaaPoista
  2. Anteeksi Elina, poistin vahingossa kommenttisi! Ei kannata sählätä puhelimen kanssa.. Mutta kiitos kuitenkin ja hyvää joulua :)

    VastaaPoista