tiistai 18. joulukuuta 2012

LOMA!

Vihdoin se alkoi! Selvisin kuin selvisinkin viimeiset koulupäivät sekä jakson viimeisen tentin, joten nyt voin omistaa koko loppu joulukuun makoilulle ja syömiselle ;)
Helsingin reissulta ei tarttunut oikeastaan joululahjoja sen ihmeemmin mukaan, sillä nukuimme vahingossa lauantaina yhteentoista asti ja puoli kolmelta lähdimme katsomaan Hobittia.
Näin ollen hoidin vain tärkeimmät asiat, eli öhöm.. omat joululahjani :D Mutta mitä sitä turhaan hermoilemaan, onhan tässä vielä melkein viikko aikaa..


Tässä hieman kuvamatskua tältä päivältä ja eiliseltä:


Uusi mekko tarttui mukaan Zarasta. Vihdoin mulla on siisti musta mekko, aiemmin en sellaista omistanutkaan.


Hieman vaivaantuneena kameran edessä, huopatossut ei sitten kuulu tähän lookkiin ;)

En malta odottaa, että pääsen leipomaan, kovasti tekee mieli jouluherkkuja! Mä olen ihan fiiliksissä, koska joululoma tuntui pitkään kovin kaukaiselta haaveelta ja viimeiset pari kuukautta olen kulkenut ihan koomassa kouluun ja takaisin. Rutiiniksi on jo kehittynyt kerran viikossa pommiin nukkuminen. Ehkä se akkujen lataus on tarpeeseen?

Huomenna suunnitelmissa on lähteä viimein jouluostoksille ja enköhän mä siitäkin vielä ehdi jonkun paniikin saada aikaiseksi, sillä ei ole harmainta aavistustakaan mitä tuolle poikaystävälle keksisi. Jos on vinkkejä niin kehiin vaan ;)

Tsemppiä vielä niille, joilla kouluviikko vielä jatkuu, kohta se on ohi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti