lauantai 22. joulukuuta 2012

PIKKUJOULUT

Maailma ei loppunutkaan eilen. Ihan hyvä juttu, sillä pääsinpähän viettämään pikkujouluja ystäväni luokse!
Tänä vuonna mä olen ollut uskomattoman tehokas joululahjashoppaaja. Keskiviikkona ja torstaina ostin kaikki lahjat ja paketoinkin samantien niin vauhdilla, että meillä kotona näyttää ihan tonttupajalta. Kaikki paperit ja nauhat ja ne pienet lahjakortit ihan sekaisin lattialla. Ja kissa siinä kaiken sotkun päällä. Ostoprosessi oli kuitekin hieman hikipisaroita nostattava kokemus, sillä mulla ei ollut mikään paras päivä tuolloin torstaina. Joka paikka ihmisiä täynnä ja parkkipaikat pullollaan vinoon parkkeerattuja kotimaan ja naapurin autoja. Yritin siinä sitten kaikkein ahtaimpaan parkkihalliin ajaa omankin autoni. Yritin kolmeen eri ruutuun kasvava jono takanani kunnes viimein onnistuin, jännitti aika paljon, että kolhinko omaani vai vieruskaverin autoa.. No muutamasta sentistä oli kiinni etten kumpaakaan kolhinut ja kun hivuttauduin huojentuneena autosta ulos, kävelin sitten sen vieruskaverin auton peiliä päin. Hups. Onneksi se pysyi paikallaan ja minä luikin pikasesti jouluostoksille..

Mutta onneksi tosiaan maailmanloppu ei tullut, koska mulla oli kova jouluahdistus, että ehdinkö leipomaan torttuja. Pikkujouluissa sitten vihdoin sain niitä kauan odotettuja joulutorttuja, glögiä, skumppaa sekä jotain todella hyvää kana-texmex-nacho ruokaa, olin oikein iloinen.



Nappasin hameen H&M alennusmyynneistä ja totesin, että sehän oli oikein hyvin napattu. Tykkään myös uudesta korustani, joka tuli samasta osoitteesta, ei tosin alennettuna. 
Note: Uskon jo, ettei puhelin korvaa kameraa, jospa ensi kerralla laadukkaampaa kuvamateriaalia :)

2 kommenttia:

  1. Noniin, hiuksesi näyttävät erittäin hyvältä! Mitä oikein höpötit...

    M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin sinusta mallia ja laitoin kiharat päähän niin muuttui tukka ihan kelvolliseksi :) mutta suorana tää reuhka on aika karmea..

      Poista