torstai 13. joulukuuta 2012

Something i love to do..

Joulukuu on alkanut mulla uskomattoman väsymyksen saattelemana ja melkoisessa kiireessä, näin ollen on hieman hiljaista ollut myös blogin puolella.
Onneksi tämän vuoden opiskelut alkaa olla yhtä koetta vaille purkissa ja ensi viikolla loppuvat treenitkin. En malta odottaa joulua, vaikka tällä hetkellä onkin hieman epävarmaa tuleeko mun joulusta sellainen oikea joulu, että kaikki tärkeimmät ihmiset olisivat yhdessä koossa. Toivotaan parasta :) Huomenna lähdemme perheen kanssa viikonlopuksi Helsinkiin isoveljeäni tapaamaan ja jospa ne joululahjatkin tulisi vihdoin ostettua! 

Joulun alla meillä on ollut myös tanssinäytöksiä ja melkoisesti harjoituksia niiden takia. Nyt kun näytökset ovat ohi sovittelimme jo kevätnäytökseen tulevia pukuja. Meistä tulee keijuja, kuinka innoissani olenkaan, ihan kuin olisin palannut jälleen kuusivuotiaaksi satubalettiin! Baletissa ihanaa on se, että useimmiten saa esittää jotain kaunista kuten keijuja, merenneitoja, joutsenia ja niin edespäin. Isot tyllihameet ovat kuin kermakakkuja :)



Ystäväni Sini solmimassa tossun nauhoja

Olen harrastanut balettia pienempänä reilut seitsemän vuotta, mutta lopetin juuri ylä-asteelle mennessäni. Jatkoin kuitenkin muita tanssilajeja, tanssillista voimistelua ja showtanssia, kunnes vasta viime vuonna uskaltauduin takaisin balettitunneille. Tällä hetkellä baletti on mulle oikeastaan se ykköslaji, jotenkin vaan nautin niin paljon pehmeästä liikekielestä, musiikista ja siitä onnistumisen tunteesta, kun alan pikkuhiljaa löytää oikeat linjat tanssimiseeni :) 
Mulla on tosiaan vielä paljon opittavaa, mutta mikäs sen palkitsevampaa kuin oman kehityksen huomaaminen.

Happy little dancer !

En vaihtaisi tätä harrastusta mihinkään enkä mistään hinnasta, koska joka tunnin jälkeen mulla on vaan yksinkertaisesti onnellinen olo. Mietinkin, että mitä mä teen kun treenit loppuvat ensi viikolla joululoman ajaksi? Luultavasti tanssin keittiössä joulutorttuja mutustaen.. mutta mikäpä siinä sitten :) Mukavaa joulun odotusta kaikille! 

2 kommenttia:

  1. ihanan tunnelmallisia nää kuvat, en yhtää ihmettele jos on kunnon keijukaisfiilis tollanen asu päällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En malta odottaa, että alamme kunnolla harjoitella tuota tanssia :)

      Poista