perjantai 25. tammikuuta 2013

BIKER BOOTS


Täytyy sanoa, että olen nyt kovin tyytyväinen itseeni. Himoitsin biker bootseja jo jonkin aikaa, mutten löytänyt sellaisia kuin halusin. Sitten marssin Citymarkettiin, ja siellä roikkui kenkähyllyllä juuri minun jalkaani istuvat bootsit ja vielä alennuksessa! Valitettavasti Citymarket ei myy kuvassa olevia kenkiä tuon näköisenä, vaan mun täytyi nähdä vähän vaivaa asian eteen.
Tilasin netistä kultaisia niittejä ja juoksin kahdella eri suutarilla sekä ompelutarvikeliikkeissä kyselemässä kultaisia solkia hopeisten tilalle. Mistään ei ilmeisesti saa kultaisia solkia ja mulla alkoi olla jo epätoivoinen olo, että tuleeko mun hienosta tuunausideasta mitään. Rei'itin kenkien remmit ja ruuvailin niitit paikoilleen. Sitten mä marssin turhautuneena Emotioniin ja ostin kultaista kynsilakkaa. That's it! Lakkasin kenkien soljet oikein huolella, laitoin jopa alus- ja päällyslakkaa! Katsotaan, kauan mun lakatut soljet kestää hyvänä, mutta onneksi on vielä kynsilakkaa jälkellä ;) Valitettavasti en tajunnut ottaa kengistä kuvaa ennen tätä prosessia, mutta lopputulos on ainakin mun mielestä oikein hyvä! Ja nyt mulla on tyylikkäät buutsit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti