perjantai 18. tammikuuta 2013

SILVER

Vihdoin perjantai! Istuskelen vielä koululla tekemässä rästiin jääneitä esseitä, eli siis kirjoittelen blogiini.. No ei, pikaisesti vain päivittelen ja kyllä mä vähän jotain sain aikaiseksikin! Tänään illalla mä lähden ekaa kertaa nykytanssitunnille, jännää! Valitsin nykytanssin uudeksi lajiksi, sillä olen ihastunut pehmeään liikkeiden virtaukseen ja haluaisin itsekin kehittyä hieman pehmeämmäksi liikkujaksi. Mulla on melko kankea yläkroppa ja arkailin selän käyttöä tanssimisessa pitkään viime keväisen rasitusvamman jälkeen. Syksyllä sain kuitenkin mahdollisuuden päästä mukaan upeaan nykytanssikoreografiaan ja siitä sain innoitteen lähteä haastamaan liikkuvuuttani lisää. Toivotaan, että tunnit ovat antoisia :)

Asokselta saapui tällä viikolla korupaketti ilahduttamaan mua! Paketissa oli pitkään himoittuja niittikoruja kahdessa eri värissä, sekä hopeiseen versioon sointuvat helmi- ja timanttikorut. Rakkautta ensisilmäyksellä :)

Silver and gold bracelets - Asos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti