torstai 17. tammikuuta 2013

VASTAVALO


Olin tänään toista päivää koulussa sitten hammasleikkauksen. Siitä ei tullut yhtään mitään, olin nukkunut koko yön toisella poskella ja mulla oli niskat niin jumissa, että silmiin sattui. Lähdin sitten vähän aikaisemmin kotiin ja lepäilin lämpöpakkaus tyynynä. Auttoi kummasti. Naamani ei vieläkään ole ihan symmetrinen tai näyttelykelpoinen, mutta minkäs teet. Kai se turvotus joskus laskee!





Kun kuvaaja puuttuu, sitä keksii kaikenlaisia innovatiivisia ratkaisuja. Tällä kertaa mä avasin auton takakontin ja pistin sinne punotun korin pystyyn ja sen päälle kameran salamavaloineen. Fiksua eikö vain? :D
Varmasti myös ohi juossut lenkkeilijä oli samaa miltä.. Ilman kuvaajaa mun ei tarvitse ahdistua siitä, että näytänkö typerältä tai onko vaivaannuttavaa heilua siinä kameran edessä. Yksin kuvailussa on kuitenkin se ongelma, että kamera ei aina tajua tarkentaa kuvaan hypänneeseen poseeraajaan. Mä tarvitsen sellaisen kaukolaukaisin nappulan. Tai kuvaajan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti