lauantai 23. helmikuuta 2013

HELSINKI AIRPORT





Mua jännittää ja pelottaa, mutta silti olen innoissani! Olo on vapaa ja yksinäinen, mutta onnellinen. Mä olen uskomattoman kiitollinen siitä, että mulla on mahdollisuus toteuttaa unelmiani. Tällä kertaa mä yritän olla pelkäämättä mahdollisuuksia. Kohta koneeseen!

I'm terrified and excited at the same time! I feel free, lonely and still very happy.  i'm very grateful i have a chance to make my dreams my reality. This time i try not to be afraid of possibilities. My boarding time is soon and then i'll jump into the plain and fly!

3 kommenttia:

  1. Siitä se lähtee! Kun heittää isomman reissun itse niin huomaa miten vapaa on menemään ihan minne tahtoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :) mua pelottaa! Mutta tän jälkeen olen sitten yhtä kokemusta rikkaampi ja paluu ei sitten enää pelota :D

      Poista
  2. Oooo, Miami-reissu! Mahtavaa! Mukavaa reissua! :>

    Sulla on muuten tosi kaunis banneri. Upea kuva susta!

    VastaaPoista