lauantai 23. helmikuuta 2013

KOHTA HIHNALLE LAUKKU

Mä olen just junassa matkalla Tikkurilaan ja Helsinki-Vantaalle! En nukkunut viime yönä lähes ollenkaan, niin paljon jännitti! Olen matkustanut yksin vain kerran aiemmin, silloin Riikan kautta Barcelonaan. Nyt mulla on edessä reilut 13 tuntia yksin matkustamista ja kaksi viikkoa yksin elämistä. Mutta kyllä tästä selvitään! Olen välillä kova huolehtimaan asioista, joten reissussa toivon, etten stressaa liikaa ja pystyn aidosti nauttimaan lomasta :) Onneksi matkassa on yksi huoleton kaveri joka ainakin osaa fiilistelyn jalon taidon, joten voin ammentaa sitä myös itseeni.

Mä yritän päivitellä blogia reissun päältä, mutta meillä ei ole ilmaista verkkoa ekassa hotellissa, joten voi olla, että ensimmäiset viisi päivää blogissa pientä hiljaiseloa. Yritän kuitenkin kirjoitella parhaani mukaan ja mitä kummallisimpiin kellonaikoihin.

Tässä mun painava laukkuni! Aika vaikeaa pakkaaminen kahdeksi viikoksi oli ja yritin vielä karsia jotain illalla ja nyt tuntuu, että olisi pitänyt varautua muutenkin kuin shortseilla ja yksillä pitkillä housuilla! Mutta näillä mennään ja huomisen puolella meidän aikaa mä olen perillä Miamissa Floridan auringon alla! ;)


Right now i'm sitting in a train on my way to Helsinki-Vantaa airport! I didn't sleep much last night since i was so excited and anxious! I have travelled alone only once before and that was from Finland to Barcelona via Riga. Now i have about 13 hours of travelling alone and two weeks of living alone ahead! I hope it goes all fine and i can relax and enjoy!

I try to update my blog on the tour, but we won't be having free wifi in the first hotel i'm staying at so the first 5 days it might be a bit quiet here! But i'll try my best :)

There's a picture of my heavy luggage. It was hard to pack for two weeks and i still have quite a lot of stuff there and still i feel i'm missing something! But that's what i'll try to survive with in sunny Miami ;)
(its better be sunny)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti