perjantai 22. helmikuuta 2013

LAST DAY

Laatukuvia taas pukkaa, kun mä olen itse yrittänyt ottaa :D Tänään on mun viimeinen päivä ennen lähtöä! Ja tänään loppui myös mun herkkulakko :) Palkitsin itseni hyvästä työstä suklaapatukalla, ei se kyllä niin suuria tunteita herättänyt. Olen koko päivän yrittänyt pakata ja mun laukku painaa about 15kiloa! Onkohan mulla siellä jotain liikaa? Pari tiiliskiveä, kissa ja telkkari.. No ei sentään, mutta onneksi 23 kiloa saa olla paluumatkalla ja sinne jätän armottomasti kaikki shampoot ja aurinkorasvan jämät. Ehkä mä yritän vielä jotain karsia!




This is my last day before the holiday in Miami! Today my no sweets diet ended and i rewarded myself with a chocolate bar! I've tried to pack all day but it seems so hard and i'm still not done yet. My luggage weights 15 kilos already! That is quite a lot, but i try to take something out.. The limit is 23 kilos and when i get back i will surely leave all the shampoos ans sun screens behind. I'm excited!


College - Costes
Blouse - BikBok
Necklace - Gerry Weber
Bracelets - Asos
Jeans - Dr Denim
Shoes - H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti