keskiviikko 20. helmikuuta 2013

LEATHER & FUR


  




Täällä on niin kylmä! Oikeastihan käytän ulkona talvitakkia, mutta mä olen sisätiloissakin syväjäässä. Onneksi mieltä lämmittää se tosiasia, että parin päivän päästä mä loikoilen +26C lämpötiloissa altaan reunalla :) Alkaa jännittää jo! 
Kävin juuri hakemassa pankista dollareita ja raahasin ison matkalaukun huoneeseeni!
Näiden kuvien jälkeen mun ystäväni kysyi multa: Miksi sä et aina pukeudu noin? Hyvä kysymys, ehkä en ole uskaltanut.

It's freezing out here! I do wear a winter jacket outside but i'm shaking even inside the house. At least one thing is warming my mind, the fact that in couple of days i'll be laying on the poolside in +26 degrees! I'm so excited! I just went to my bank to get some dollars and dragged a big luggage to my room :)
After these photos were taken my friend asked me: Why don't you always dress like that? Good question, maybe i haven't had the courage.

Fake furvest - H&M
Blouse - Cubus
Coated jeans - Gina Tricot
Necklace - Monki
Shoes - Centro (from Riga)

4 kommenttia:

  1. Ihanat vaatteet taas kerran! Ja oi vitsi oon ilonen sun puolesta ku päset lämpöön ja vielä noin siistii kohteesee :)

    VastaaPoista