torstai 28. helmikuuta 2013

LIFE IN WESTON

Täällä ollaan ja elämä hymyilee :) Mulla ei ole ollut nettiä täällä Westonissa alkuviikosta, mutta nyt pääsin koneelle vihdoin. Huomenna mä muutan täältä Westonin hotellista Miami Beachille! :) Tähän mennessä ollaan otettu ihan rauhallisesti ja ihmetelty ympäristöä.

Matka lentokentältä Westoniin oli erittäin mielenkiintoinen.. Otin taksin tietäen, että matka tulee maksamaan noin 70$, mutta mulla ei oikein silloin myöhään yöllä ollut muita vaihtoehtoja. Hyppäsin keltaiseen taksiin, jossa kuskina oli nuori heikosti englantia puhuva mies joka ei tiennyt missä on Weston eikä ymmärtänyt mitä minä sanoin ja minä en ymmärtänyt mitä hän sanoi. Sitten hän otti käteensä työpuhelimensa ja kertoi etsivänsä osoitteen gps:llä. Mun silmät pyöristyivät järkytyksestä, kun satuin näkemään, että tämän taksikuskin työpuhelimen taustakuvana oli naisen alapää! Mietin, että nousenko samantien ulos taksista, mutta en sitten enää kehdannut. Pääsin kuitenkin perille ilman sen suurempia ongelmia, vaikka kuski ajoi kerran risteyksen ohi ja kysyi multa, että olenko kartalla.. Olin ehtinyt jo kaikenlaisia kauhuskenaarioita maalailla mielessäni. Ei siinä mitään, matka maksoi loppupeleissä 100$ plus tipit. 

Muuten mulla on mennyt ihan mukavasti, on ehtitty jopa shoppailemaankin Sawgrass Mills Mallille, joka omien sanojensa mukaan on maailman suurin kauppakeskus :)


I'm here in Weston and it's all great here :) Tomorrow i'll move from this hotel to Miami Beach! It's hard to upload any photos with this slow internet connection, so i here's some iphone pics i have taken here!

4 kommenttia:

  1. Heitin sulle haasteen, käy kattomas :-) http://endofdance.blogspot.fi/2013/02/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta! Mä olen itseasiassa juuri tehnyt tuon saman haasteen, joten tällä kertaa en taida tarttua siihen uudelleen :) Kiva kuitenkin kun laitoit!

      Poista
  2. oi vitsiiii niin ihanan näköstä ja välittyy sellane ihana lomatunnelma! ja oikeesti aika hienoa että uskaltaa yksin liikkua noin suuressa kaupungissa yöaikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hienosta en tiedä, enkä turvallisestakaan, mutta jotenkin oli hotellille päästävä :D Nyt kun olen Miami Beachilla en varmaankaan uskalla itsekseni kulkea!

      Poista