maanantai 18. helmikuuta 2013

TATTOOS IN MY MIND

Mä olen aina sanonut, etten lähde tekemään ihooni mitään pysyviä kuvia. Osittain siksi, että mun ihossa on tarpeeksi "pikkuvirheitä" ja toisaalta mulla ole ollut mitään sellaista niin tärkeää asiaa minkä tuntisin haluavani itseeni esille. Nyt se asia jotenkin kolahti. Oikeastaan kaksikin asiaa. Mä olen ilmeisesti melkoinen tuuliviiri kun muutan mieltäni asioista ihan päinvastaiseen suuntaan, mutta mitään radikaalia ei ole kyllä vielä hetkeen tapahtumassa. Katsotaan, miten on tulevaisuudessa pitkän harkinnan jälkeen :) Leikimme kuitenkin ystäväni kanssa tatuointitaiteilijoita, tässä postauksessa mun taiteilu, myöhemmin näätte sitten mitä ystäväni taiteili mulle!

I've always thought that i wont have any tattoos since i didn't like the idea of permanent ink in my body. Partly because i feel i have so many scratches and scarves already and on the other hand i didn't have any statement so important that i would've felt the need to print it in my body.  Somehow i just got hit by two different ideas, both so important to me that i might just consider about having a tattoo despite my previous concerns. But we'll see if i have the courage in the future after a long thought :) Yesterday we were playing tattoo artists with my friend and i ended up with two different drafts in my body. The other one i'll show you later ;)





Tatskan tekstissä lukee "Pointe", jos kuvasta on vaikea saada selvää :)

The tattoo says Pointe :) 

Shirt - Pull and Bear
Necklace - H&M
Pants - Zara
Bracelets - H&M, Asos, BikBok

4 kommenttia:

  1. Onpa ihanat kuvat ja tuo upea statement-kaulakoru varasti minun huomioni! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Epäröin ensin tuon korun kanssa, että onko se liiankin huomiota herättävä, mutta nyt tykkään siitä itsekin! :)

      Poista
  2. Ihania kuvia ihanasta Helmistä :)

    VastaaPoista