tiistai 26. maaliskuuta 2013

HAPPY, FREE, CONFUSED





Täällä on yksi syvästi kevätväsynyt ihminen! Tuntuu, että tässä on viime viikkoina tapahtunut niin paljon kaikkea, mutta mulla ei ole mitään mitä sanoa. Näin viime viikonloppuna hyvää ystävääni pitkästä aikaa ja hän sanoi, että mä vaikutan siltä, että olen nyt enemmän elämässäni kiinni kuin olin aiemmin. Siltä mustakin tuntuu. Olen onnellinen, vapaa ja hämmentynyt. Olen nauranut vedet silmissä ja puhunut suuni puhtaaksi monista asioista. Ehkä mä olen mennyt askeleen eteenpäin kohti uutta :)

I'm suffering from serious spring tiredness! I feel like so many things have happened during the past weeks, but yet i have nothing to tell about. Last weekend i saw one of my very best friends who i haven't seen for a while. She told me i seem like i'm more attached to my life right now than i was before. I feel that way too. I'm happy, free and confused. I have laughed my head off  and spoken up for many issues. Maybe i have taken a step forward towards something new :)

Scarf - Express
T-shirt - Guess
Jeans - Dr Denim
Shoes - Puma
Sunnies - Lindex

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti