sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

I'M FEELING 22

Tänään on mun 22-vuotis syntymäpäivä! Koska synttärit osuivat sunnuntaille, päätimme ystävieni kanssa ottaa varaslähdön juhlintaan jo eilen. Mä en jaksanut keksiä mitään, joten ystäväni järkkäsivät mulle yllätysjuhlat! Tiesin ainoastaan, että mun tulee huolehtia itseni edustuskuntoon illaksi. 

Yllätys onnistuikin täysin, kun yksi ystävistäni tuli sitten hakemaan mua puoli ysin maissa ja tarkoitus oli pysähtyä matkalla nopeasti hänen poikaystävänsä kämpillä hakemassa hänelle yksi paita. Mä istahdin sohvalle odottelemaan, että ystäväni saa paita-asiansa kuntoon ja juttelimme siinä joutavia. Yhtäkkiä keittiössä pärähti musiikki soimaan ja ystäväni tuijotti mua hämmästyneenä ja kysyi, että mitä täällä tapahtuu? Mä tietysti järkeilin itselleni, että läppäri on jäänyt päälle ja musa tiltannut. 

Kun menimme tarkistamaan tilannetta, kuten fiksumpi jo arvata saattaa, keittiössä piileskeli mun koko ystäväporukka sekä poikaystäväni, jotka alkoivat sitten hihkua synttäritoivotuksia mulle! Ja mikä parasta, pöytä katettuna juhlaruualla! 


Mä olin tietenkin hämmentynyt, ylläri meni muhun ihan täydestä! Mutta sen parempi, mulla oli ihana ilta ystävieni kanssa ja ilta jatkui vielä myöhään yöhön ;)





Peplum from Miami, Jeans - Dr Denim, Heels - Nelly.com

Today is my 22nd birthday! Since it's Sunday  we started the party a day earlier. I couldn't think of anything to do on my birthday, so my lovely friends took care of organizing a surprise party for me! All i knew was that i needed to get myself ready for celebrating! 

They managed to completely surprise me by taking me to my friends boyfriends house just for "quick stop" to get some clothes. While waiting for my friend suddenly we started to hear music from the kitchen and my friend was giving me this confused look on her face and asking me "what is happening?" I just thought someone forgot  a laptop open and it started to play music on its own. So we went to the kitchen and as you can guess, there were all of my other friends waiting for me and they started to yell "happy birthday" to me! And even better, there was a full set table with lots of food! :D 

I was surprised and happy, and i had a wonderful night with my best friends. A night which lasted long till the morning ;)

I have to say that my friends got it so right with choosing the song for me. I have to confess, i'm a huge Taylor Swift - fan, and the song they played for my birthday was this: 

Täytyy sanoa, että ystäväni olivat osuneet nappiin biisivalinnassa. Voin tunnustaa, että olen parantumaton Taylor Swift -fani ja biisi, joka mun synttäreiden kunniaksi soi oli tämä:




2 kommenttia:

  1. voi kuinka ihana toi yllätys, onnittelut täältäkin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Oli kyllä ihanaa tulla yllätetyksi, varsinkin kun olen itse usein se joka organisoi kaiken! :)

    VastaaPoista