lauantai 6. huhtikuuta 2013

BACK HOME FROM ROME

Pääsiäisreissu Roomaan venyi päivällä, kun jäimme Riikan kentälle jumiin lumipyryn vuoksi. Mä olin vasta tiistaina puoli neljän maissa kotona ja unirytmit on taas ihan hukassa. En tiennyt, että jet lagin voi saada tunnin aikaerollakin kun vielä vaihdetaan kesäaikaan kesken reissun. Mun tietokoneeni hajosi silloin synttäreilläni, enkä ole vielä saanut uutta, joten olen päässyt nettiin pääasiassa puhelimella ja maailman hitaimmalla miniläppärillä ja bloggailu on ollut vähän jäässä tämän viikon. Olen myös ollut hyvin väsynyt ja laiska koko viikon, yritän pikkuhiljaa palailla takaisin rytmiin! Postailen Rooman reissusta vielä enemmän kunhan ehdin!

Easter weekend in Rome became one day longer since we got stuck in Riga airport because of snow storm. I was supposed to be home by Monday midnight but at the end we got home not until tuesday night. I didn't know that you can get jet lag with one hour time difference! I'm trying to get back on my daily routines and will post more about the weekend in Rome later on!

Rooman Zarasta löysin pitkään himoitsemani wedgetennarit! Hassua, että vielä syksyllä kun ensimmäisiä wedgejä ilmestyi katukuvaan ne olivat mun mielestä ihan tyhmät ja kamalat! Sellaista se muoti kai on, käy ihmeelliset uudet villitykset himottamaan kunhan niitä ensin vihaa ja lämpenee sitten.

Found these wedge shoes from Zara in Rome! Funny how i thought at first that these shoes look silly and now i love them! I guess that's how fashion often works!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti