torstai 25. huhtikuuta 2013

NEXT DESTINATION

Kevät on verottanut aika paljon mun jaksamisesta ja se on näkynyt hiljaiselona blogissa ja hirmuisena levottomuutena elämässä muuten. Mä olen juoksennellut ympäriinsä, ahdistunut, stressannut, nukkunut pommiin ja jättänyt hommat viime tippaan. 

Olen kuitenkin myös nähnyt ystäviäni enemmän kuin koskaan, treenannut enemmän, tutustunut uusiin ihmisiin ja elänyt huoletonta elämää kaikkien huolien kääntöpuolella. Vaikka välillä kaikki tuntuu kaatuvan niskaan, niin oikeastaan kaikki on aika hyvin. Olen tajunnut millaisia juttuja sitä saattaa missata, jos ei koskaan lähde kokeilemaan. 

Vielä ensi viikko mun pitäis sinnitellä ja sitten voin alkaa pakkailla laukkuja kesää varten.
Kesä lupaa mulle suuria muutoksia, joita mä innolla odotan, mutta palataan niihin sitten lähempänä!

Tänään kuitenkin pakkaan taas laukun ja lähden huomenna viikonlopuksi Pietariin sivistämään itseäni baletilla ja ooperalla! 









The spring has taken all my time and energy which has slowed down my blogging and my life as well. I've been running errands, been anxious, stressed, slept over school and let all the work to slip over the deadline.

Anyway i've also seen my friends more than usually, i've been dancing and rehearsing a lot, met some new interesting people and lived careless life. Some days i feel everything's falling apart, but thats life and in my life things are actually ok. I've realised that there are too many good things to miss out, if you don't just give them a try!

I need to hold on till the next week and then i get to pack my bags for the summer. There are big changes coming up in my life, but i'll get back to that later on!

Today i'll pack my back for the weekend since i'm going to St. Petersburg to get cultured with some ballet and opera!


Sunnies - Ray Ban
Necklace - BikBok
T-shirt - Lindex
Pants & Shoes - Zara
Bracelets - Guess & Asos

1 kommentti:

  1. Oi vitsi, miten ihana tää sun asu! Melkoisen täydellinen, etten sanois:)<3

    VastaaPoista