sunnuntai 19. toukokuuta 2013

FISRT WEEK IN HELSINKI

Viikko uudessa kodissa ja uudessa työssä on vierähtänyt nopeasti. Mä olen ollut aivan poikki pelkästään tästä informaatiotulvasta ja uusista asioista. Joka ilta olen kaatunut sänkyyn enkä ole jaksanut paljon mitään muuta tehdäkään. Tykkään työstäni ja asuntokin on ihan ok vaikka aluksi pelkäsin, etten viihdy siellä yhtään. Viihdyn oikeastaan Helsingissä tosi hyvin. 

Mitään katastrofeja ei vielä ole tapahtunut, mutta kyllä mä hieman tunsin itseni avuttomaksi töissä, kun en osannut vielä tehdä mitään. Tai silloin, kun pitkän päivän päätteeksi menin etsimään bussia, jolla pääsisin kotiin ja harhailin rautatientorin bussilaitureilla kuin orpo lapsi etsien oikean numeroista bussia. 
Ei löytynyt oikeaa, sillä mun bussini lähti Elielinaukiolta. Sen hoksatessani kiirehdin aseman läpi ja huomasin, että pääsen vielä viimeisellä junallakin kotiin. Onneksi kuitenkin pääsin perille, vaikka joka ilta olen meinannut istua junassa oman asemani ohi.

En ole laittanut vielä ruokaa itselleni ollenkaan, vaikka kaapista löytyy kaikki siihen tarvittava. Saan lounasta töissä, joten tähän asti mä olen selvinnyt kotona leivällä ja valmiskeitolla. Kyllä mä osaan tehdä ruokaa ja mielestäni ihan hyvääkin sellaista, mutta tähän mennessä olen ollut vielä liian väsynyt ryhtyäkseni ruuanlaittoon :)

Tänään olis tarkoitus lähteä lintsille, jos sää pysyy nättinä vielä muutaman tunnin!




Blazer - Zara
Top - Bikbok
Bag - Michael Kors
Jeans - Bikbok
Shoes - Novo

2 kommenttia:

  1. Oi, kuulostaapa kivalta! Helsinki on niin ihana varsinki kesäisin :) Ootko eduskuntatalolla töissä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo kyllä Helsinki on tuntuu mukavalta paikalta asua! En ihan eduskunnassa sentään, mä olin ystäväni kanssa vierailulla siellä tapaamassa siellä työskentelevää tuttua :)

      Poista