sunnuntai 12. toukokuuta 2013

LAST NIGHT OUT

Eilen mun kiireet loppuivat tältä keväältä, viimeinen tanssiesitys saatiin pakettiin ja opinnäytetyö on oikolukua vaille valmis!
Sain myös pakattua kaikkein isoimman matkalaukun ja kolme kassillista täyteen tavaraa.

Tänään sitten se muutos koittaa, josta olen puhunut. Mä muutan kesäksi Helsinkiin! Lähden tekemään kesätöitä ja katselemaan vähän uusia ympyröitä. 
Tarkoitus olisi myös käydä tanssitunneilla kesän aikana, ainakin balettia ja nykyä haluaisin treenata. Mietin vielä eri tanssikouluvaihtoehtoja, vinkkejä otetaan vastaan :)

Olen aina ajatellut, että muutan Helsinkiin ainakin vähäksi aikaa, sillä kaupunki on mulle melko tuttu ja olen syntynyt siellä. Tämä kesä oli hyvä sauma lähteä kokeilemaan miltä asuminen Helsingissä yksikseen tuntuu. En ole jännittänyt muuttoa tai miettinytkään koko asiaa paljon, paitsi viime viikolla sinä iltana kun pakkasin tavaroitani. Katselin samalla leffaa, joka sai mut aivan ylitunteelliseksi ja kävin silmät vetisinä nukkumaan. Mutta pieni purkautuminen on aina hyväksi, seuraavana päivänä kaikki oli hyvin.

Vietimme eilen ystävieni kanssa "läksiäisiä" ja mulla oli tosi mukavaa, vaikkakin uupuneena ja hieman haikein fiiliksin olin. Onneksi mä tiedän, että hyviä ystäviä tulen näkemään kesän aikanakin.

Toivotaan, että asiat menevät hyvin myös tänä kesänä, sillä tällaiset mahdollisuudet ovat parhaita juttuja elämässä. Niihin pitää vaan osata tarttua nyt tai ei koskaan :)



Last night i was spending the night out with my best friends, we were having a "farewell" party for me, because today i moved to Helsinki. I had lovely time even i was a bit sad about leaving.

I hope this summer is gonna be great because when you get this kind of opportunities you just have to go for it :)

2 kommenttia: