torstai 29. elokuuta 2013

ELOKUU

Elokuu on ollut raskas kuukausi. Kun palasin reissuiltani, pudotus todellisuuteen oli mulle ikävä yllätys ja 
jotenkin en vaan jaksanut arkea ollenkaan. Onneksi kuu on nyt lopuillaan ja pääsen viettämään tämän viimeisen viikonlopun hyvien ystävieni kanssa! Olen palannut nyt kotiin Helsingistä ja mun kesä meni taas kerran niin nopeasti, että jotenkin tuntuu, etten koskaan asettunut mihinkään - vaikka olin siinä menossa täysillä mukana. Ravasin koko kesän kolmen paikan välillä, koska mä vaan halusin olla kaikkialla. Yhtäkään muistoa en kuitenkaan kadu. En edes niitä vaikeita hetkiä, 
koska tämä kesä opetti mulle paljon.

Mulla on palava halu lähteä kotikaupungistani, mutta viimeisten opintojen kanssa vielä taistellaan. 
En edelleenkään yhtään tiedä mihin suuntaan olen seuraavaksi menossa ja hetken olin ahdistunutkin siitä. 
Tajusin kuitenkin, että kyllä se munkin suunta löytyy enkä ole sulkenut vielä mitään ovia. 
Mä olen aina ollut vahva persoona hyvin vahvoilla tunteilla. 
Kesä opetti mulle, että on vahvuutta olla itsenäinen, mutta on myös vahvuutta myöntää ettei pysty kaikkeen yksin.
On rohkeaa lähteä seikkailuun, mutta on myös rohkeaa jäädä ja kohdata vaikeat asiat.




My lovely friend Maianna

August has been a hard month for me. When i got back from my journeys the reality and the everyday life at home felt so distant. Luckily this long month is finally getting to an end and i get to spend this last weekend with my best friends!
I've moved back home from Helsinki and the summer went as fast as always 
and i was living more in the moment than i ever did before.
I was travelling a lot back and forth between different cities because i wanted to be everywhere at once. 
Even i didn't get to settle anywhere, there's not a thing i would regret about this summer. 
Not even the hardest moments because they taught me the most.

I desire to leave my hometown, but i'm still stuck with the rest of my studies back here.
I have no direction from this point forward but i'm sure that direction is soon to be found. I've always been a strong person with strong feelings and this summer taught me that it's strenght to be independent but also to admit your weaknesses. 
It's brave to go for an adventure, but it's also brave to stay and face the hard things you were running away from.

Leather jacket - JC
Shirt - Cubus
Jeans - Gina Tricot
Heels - Nelly
Bag - LV

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti