perjantai 25. lokakuuta 2013

COUNTING DAYS

Jos jonkin luonteenpiirteen olen itsestäni huomannut, niin ainakin sen, että mä olen maailman kärsimättömin ihminen. 
En malta odottaa yhtään mitään ja suunnittelen asioita jo puoli vuotta aikaisemmin pieniä yksityiskohtia myöten. Tietenkään kaikki suunnitelmat eivät toteudu, mutta aina on ihana haaveilla. Ja varsinkin näinä pimenevinä ja sateisina aamuina mua kummasti lämmittää se ajatus, että joka aamu olen yhden päivän lähempänä uutta seikkailua!

One thing i have noticed about myself is that i'm terribly impatient person. I just can't wait when i know something good is about to happen soon. So i tend to do very detailed plans even half a year before. Of course the plans never work out and they're not even meant to, but i love dreaming about all of it. Especially this time of the year when the mornings in Finland are starting to get very dark and rainy, it always warms my mind to know that every day i'm getting closer to the new adventure!




2 kommenttia:

  1. Mihinkä kohdistuu tää seikkailu? :) Lomakuumetta nostattavia kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säästän sen tiedon vielä vähän myöhemmäksi :)

      Poista