sunnuntai 27. lokakuuta 2013

IHANA HELSINKI




Sanotaan, että koti on siellä missä sydän on. Mun koti (tai sydän) on kai sitten aika monessa osassa. Olen jättänyt palasia kaikkiin kaupunkeihin, jotka pitää sisällään mulle tärkeitä ihmisiä. Kuten olen kertonut, reissaan tällä hetkellä aika ahkerasti kahden kaupungin väliä. Helsinki on mun synnyinkaupunki ja jokin siinä vetää mua puoleensa. Aina kun menen sinne tulen kotiin. Se on ihana tunne. Ja vielä ihanamman Helsingistä tekee se, että mun rakkaat ystävät ovat siellä.

They say your home is where your heart is. I guess my home (or my heart) is divided in pieces then. I've left pieces in every city that holds the people i love. Helsinki is the city i was born in and something in there has always strongly attracted me. Every time i'm in Helsinki i'm at home. It's a lovely feeling. And the thing that makes Helsinki even better is that my best friends are there.


Jacket - Zara
Beanie & scarf - Carlings
Top - Gina Tricot
Skirt & knee high socks - H&M
Shoes - Dinsko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti